L’Ajuntament de Mont-roig del Camp i la direcció de l’hotel The Westin Bonmont Golf & Spa Resort col·laboraran en el procés de selecció del personal del nou establiment hoteler de luxe, que té previst obrir portes abans de l’estiu. El procés de selecció es farà en dues sessions d’entrevistes que es duran a terme els pròxims 4 i 5 de març.
La direcció del nou hotel de Bonmont està buscant professionals per cobrir fins a 18 perfils de feina diferents. Es tracta de treballadors i treballadores que formaran part dels equips d’habitacions, recepció, pisos, animació i manteniment, així com dels equips d’aliments i begudes, sala i cuina.
Les entrevistes tindran lloc dilluns i dimarts, 4 i 5 de març respectivament, de les 10 a les 13 h, al mateix hotel de Bonmont. Personal tècnic de la regidoria d’Impuls Econòmic de l’Ajuntament serà present a les dues sessions per donar suport a l’equip de Recursos Humans de l’hotel.
Aquestes dues jornades d’entrevistes estan obertes a totes aquelles persones que vulguin optar als llocs de treball que s’ofereixen. A continuació, us adjuntem el document que la direcció de l’establiment ha fet arribar a l’Ajuntament, on es detallen els perfils i els requisits que han de complir els i les aspirants.
- On es faran les entrevistes?
A l’hotel The Westin Bonmont Golf Resort & Spa, al carrer Les Rotes, 5-7 de Mont-roig del Camp (Urbanització Bonmont).
- Quins dies i horaris?
–Dilluns 4 de març, de 10 a 13 h es faran les entrevistes de:
Caps de partides, cuiner/a, ajudant de cuina, fregador/a, cambrer/a, ajudant de cambrer/a, bàrman, magatzemer/a, cap de restaurant i cap de servei de restaurant.
–Dimarts 5 de març, de 10 a 13 h es faran entrevistes de:
Cambrer/a de pisos, netejador/a, mosso/a, recepcionista, ajudant de recepció, grum (botones), tècnic/a de manteniment i animador/a esportiu/va.
- Què cal portar?
El currículum actualitzat.